Jag tittade med ena ögat i alla fall.. Ibland.

Idag har jag somnat på samtilga lektioner som jag var på.

Naturkunskapen - slumrade till ganska omärkbart och vaknade till efter en ganska kort stund
Samhällslektionen - somnade till när vi satt och antecknade ien hel timme från en powerpointpresentation
Engelskalektionen - Satte på mig luvan, slog upp boken, lutade huvudet i handen och sov i 20 minuter.

Efter det kändes det så himla ovärt att ens försöka hålla ögonen öppna.. Mot min vilja blundade jag, fattar inte hur jag kunde vara SÅ trött? Jag sov 1,5 timmar mer än förra natten, d.v.s. jag sov 6 timmar i natt? Så jag åkte hem och försökte att inte sova (så jag skulle sova tidigt ikväll.. typ nu) men somnade ändå någon timme.

Låter som en riktig skitdag men jag känner mig för trött för att avgöra hurvida det är så eller ej.



Om man söker på sitt eget namn (förnamn) på youtube så finns risken att man hittar något roligt.

Fan vad trött jag är. Jag skriver verkligen väsentliga saker känner jag.
Måste nog sluta skriva innan jag säger något som får mig att låta komplett intelligensbefriad.
Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0