Hej! Världens sämsta dag!

Idag har allt sugit getlem.
Nästan allt. Kan köra en liten lista med tillhörande förklaring.

Morgonen - trots att jag sovit extra många timmar så vaknade jag frusen (värmen i huset lade av under natten) så var jag helt jävla olidligt trött på morgonen. Ville bara bajsa på världen och gå och lägga mig igen.

Stämningen i skolan - Alla var så jävla sega och släpiga. Alla lodade bara omkring som Bänk-Lasseavkommor i korridorerna.

Lunchen - Smakade lika mycket bajs som den brukar.

Huvudvärken - Som smög sig in där innan lunch och höll ihärdigt i sig fram till runt klockan 18 då jag på onaturliga vägar (ipren) fick bort skiten.

Irländsk folkmusik - Outhärdligt. Psykad tant som hade worshop. Svåra, osammanhängande, ologiska och skitsnabba melodier att spela på gitarren. Ville bara KRÄKASSSSSSSSSS.

Avundsjuka - På vokalisterna som fick sjunga Afrikanska folkvisor. Det såg underbart ut. Jag blev tårögd (är i en sentimental epok av min existens just nu) när vi fick lyssna på dem när de var klara.

Här kommer två bra grejer med idag:
 
Konserten på förmiddagen - Jag ville bara gråta hela tiden, de var så underbart bra, gjorde ont i själen. Vi hade alltså besök av en jazzkvintett (eller som Ari så fint sa: "en jazztrio på fem (höll upp fyra fingrar) personer" från Musikhögskolan i Stockholm.

Paul - Som kom på besök ända till Järna och som genomled Morarundan med mig. Och åt här och så. Det var mysigt.

Nu ska jag springa till duschen och försöka att inte bli inlindad som en plastzombie i vårat nya duschdraperi. Risken är nämligen nämnvärt hög. Det har hänt förut kan jag säga.

Hyvää yötä!

Kommentarer
Postat av: sophiä

svar: naej så hård vill jag inte vara mot far min:P

2009-03-25 @ 17:04:50
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: sophie

haha jaja låt gå då



NU SKA JAG ÄTA VÅFFLOR:D

2009-03-25 @ 19:04:02
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-25 @ 19:13:54
URL: http://lams.blog.se
Postat av: Rebecca

Idag fick du ju sjunga afrikanskt! :D var det roligt? :)

2009-03-27 @ 22:43:37
URL: http://rebeccacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0