El Helgo

Den här helgen har varit ganska stressig men ändå väldigt bra.
Fredagen.. vad fan gjorde jag i fredags..? Just det!! Jag umgicks med några gamla godingar. Tummen upp för det. Fast i slutet av kvällen var jag ledsen men det är bra med bra kompisar då.
Och lördagen spenderade jag delvis med Stefan och delvis med Jonna och sa soeur. Sjukt mysigt. Vi såg This is England också. Bra film med fint foto och bra poäng.

Söndagen har inneburit ett irrande på Östermalm, en uppenbart skrattretande träff med två fina brats (som hjälpte mig att hitta vägen med sina GPS! hahah) och en fin teater med min fina mormor och morfar.

Till råga på allt har jag lyckats göra ett hemprov i GeMu (gehörs och musiklära). Det känner jag mig väldigt stolt över. Gjorde det idag på tåget mot stan, och det var verkligen lätt när man slapp sitta där med 5 andra musikare som nynnar skalor och räknar åttondelsnoter.

Nu måste jag nog gå och lägga mig så jag inte är för död imorgon. Bra dag imorgon! Kör och sånglektion och cello bland annat. Och finbesök minsann.

Nod Gatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0