C'est mardi ajourd'hui, et demain, ces't un nouveau jour.

Planerar att sova om sisådär 2 minuter så jag speedar inläggshastighetsskrivningen.

Dagen var jävligt ansträngande, jag var jättetrött hela dagen för att jag sover för lite (och ikväll sover jag ju inte direkt tidigare än andra kvällar.. fan! riktigt inbiten och dålig vana). Sov till och med ett par timmar när jag kom hem.. Inte bra för dygnsrytmen!

Vi hade debatt i samhällskunskapen och det var riktigt intressant. Dock jobbigt att debattera mot någon som framför sina personliga åsikter, istället för att framföra partiets åsikter (vilket uppgiften också gick ut på). Puckade ifrågasättanden, osammanhängande förklaringar och ovattentäta argument är så skrattretande jobbigt att möta.. Menmen. Det får man stå ut med.

Imorgon är det Mercredi och jag slutar vid två någongång. Fy satan vad skönt. Det var länge sen jag slutade så tidigt känns det som.

God natt, sov jävligt gott.
(Jag sover hungrig, fanns ingen mat när jag kom hem till min fars fru! Attans!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0