Jonna säger att det är som att flyga

Den här dagen har varit en typisk Emilia-har-lov-dag. Seg, äcklig, jobbig, trist, ångest.
Vaknade klockan 14, städade huset och skulle plugga. Försökte plugga i ett par timmar. Gick inte. Tog inte ens av mig min (fantastiska) sovtröja förns runt 18. En stund efter det däckade jag ett par timmar i min säng. Gick ut. Gick till ica. Fick ångest. Nu är jag hemma och vill plugga. Jag vill verkligen! Men! Jag kan inte.. Har försökt som tusan, så jag får vänta in min kvällskreativitet som brukar börja pirra i fingrarna och huvudet runt klockan 00, och sedan av ren inspiration plugga, och kanske städa klart mitt rum!? Jag tycker att det låter som en bra idé.

Nog med ordbajs. Nu ska jag.. jag vet inte. Dricka mjölk kanske. Det funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0