Avocado

Shit vilken jäkla dag.. Jag förstår inte att jag fortfarande är vaken!
Skiten började med att jag försov mig och att jag blev åtsagd att dammsuga hela huset, vilket jag gjorde. Missade två tåg och kom tillslut in till Skanstull där Paul otåligt väntade på att få sätta igång med vårat doprep!
Vi ska köra Benighted av Opeth för lilla Bella som ska döpas i Allhelgonakyrkan om en vecka. Det blir roligt.
Planen var att jag skulle avrunda Stockholmsvisiten med fika chez Stefan, men min rädsla för en redig utskällning fick mig att ställa in (fan) och åka hemåt istället. Kom hem och åt det första målet mat klockan nio på kvällen, och sedan bar det av till Frida. Vi diskuterade tatueringar, killar, livet, framtiden, baktiden och poesi. Och sånt. Otroligt mysigt!

Jävligt soft avslut på kvällen, men på morgonen ville jag mest dö. Tur att Jonna räddade mig en timme från att gå under av stress!!

Nedan visas ett ganska random (vad heter random på svenska?) urplock av bilder som jag nyss fört över från mobilen.





(Tjernobyl-kassler nedan)


Just det, anledningen till att jag har döpt inlägget till "Avocado" är att jag har ätit två stycken idag.
Passar på att lägga upp två bilder på något jag snabbt kladdat ihop när jag legat i sängen. Kan inte påstå att jag är nöjd alls, men det är skitroligt att göra såndär rut-skugga.
God natt.


Kommentarer
Postat av: utfyllnad.blogg.se

i leik them pictures you made

2009-02-15 @ 15:15:26
Postat av: Anonym

gillar att ha dig tillbaka hät i blogg världen homeboy <3

2009-02-15 @ 21:07:53
URL: http://lams.blogg.se/
Postat av: em

nice pics, tjejen! =)

2009-02-20 @ 18:40:19
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0