Run for your life if you can, little girl, Hide your head in the sand - that's the end.

Att intervallspringa 7 km har visat sig vara JÄVLIGT jobbigt. Därför ska jag göra om det imorgon har jag planerat och se om det är lika jobbigt då! :D

Jag har varit skitduktig och tränat armar  idag också. Ska nog dra till pappas nyinvesterade hemmagym i veckan också för att pröva på de olika beståndsdelarna.

Skitmysig dag i Stälje med les filles också. Provade en fjortisslampig klänning och åt god sallad för 35 kronor. Mådde illa på bussen.

Nu har jag druckit två koppar kaffe och är jättespeedad.

Undrar om Jon är hemma.

Kommentarer
Postat av: Sorken

fjortisslampklänningen var ju jääääättefin på dig!:|

2009-04-15 @ 22:10:48
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: jonna

JAG ÄR HEMMA!!



eder du vid lifv?



jag har smsat dig flera gånger men sen kom jag på att jag är en idiot och att din mobil är stone dead.



nu är frågan: hur får man kontakt med dig?



pÖzZ

2009-04-15 @ 23:56:10
URL: http://ahtresbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0