Jävla skit

Under veckan har jag haft stört mycket otur.

1. Mms:ade för åttio kronor (det var inte bara sextio kronor räknade jag ut) utan att veta om det.
2. Tappade min fyra månader gamla mobil i en thékopp och den gick sönder och fungerar inte.

(m.fl. småsaker emellan)

och nu kommer dagens:

3. Råkade hälla ut ett helt glas vatten över min dator så att jag fick vända upp och ned på datorn som stängde av sig och två väldigt viktiga dokument (uppsatser, en helt klar och en halvklar) försvann och går idag inte att återskapas. Till råga på allt blev alla mina papper på mitt skrivbord helt blöta och det ligger fortfarande glassplitter på skrivbordet som jag är för uppgiven för att orka dammsuga upp.

Jag som tänkte att oturen hade vänt. Jag känner mig sämst i hela världen. Det är sjukt jobbigt att inte kunna sms:a med vänner och familj. Jobbigt är det också att jag har skrivit in en hel del grejer i mobilens kalender som inte står i min IRL-kalender. Det känns så surt.. Jag var übersugen på att dra och shoppa upp nästa månads pengar och mina jobbpengar från städjobbet, men nu kommer alla pengar istället att gå till en förbannad mobil.

JAG BESTÄMMER HÄRMED ATT OTUREN VÄNDER OCH ATT JAG BLIR ÅTMINSTONE NEUTRAL PÅ TURSKALAN!
FÖR HELVETE!

usch uschucsuhcsuchsuchsuchushuchsuhchchhschcshcshchcs.

Kommentarer
Postat av: Milli

Nej, nej, nej du måste skämta?

Varför händer detta?

I wish I could help!!

2009-04-12 @ 21:50:38
URL: http://milicaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0