Nej nu JÄVLAR

Nu får jag fan ta och skärpa mig.
Sitter här och får ont i ryggen av denna internethysteri.
Kolla denna flogg, kolla denna blogg. Kolla nya bilder på den bilddagboken, och lägga upp egna.
Skriva en text, lära mig nya låtar från nätet.
Msn:a, ordbajsa på bloggen och skratta åt patetiska saker.
Se klipp och ladda upp egna.
Spela in musik och lyssna på andras.

Allt detta sker på nätet. Varenda sak.
Och det är inte så att jag lyckas klämma in detta på en halvtimme, nejnej, hela kvällen går åt.
Och vad är det då jag missar?
JO! Nu ska ni få jävla höra:
Mat.
Tv.
Umgänge med familjen.
Umgänge i stort.
Läxor.
Och nu det viktigaste av allt:
Sömn.

Sex och en halv timme räcker inte per natt. Det gör inte det. Jag måste inse det.

Så nu jävlarns jävlar ska jag ta mig i min obefintliga krage, klappa mig i ansiktet tills det gör ont och jag blir piggare och sätta igång med det som göras bör.

DÄRMED BASTU.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, kan du ta tag i min med? ;) Jag behöver en uppryckning från internet-träsket :)

2008-09-03 @ 21:58:28
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0