Lisa, Mozart, Bach och Beethoven.

Härmed lovar jag mig själv att gå och lägga mig klockan 22:30. Senast.
För så trött som jag varit idag och så trött som jag är nu vill jag fan inte vara. Lyssnar på Lisa Ekdahl.
Först hade jag tänkt lyssna på Mozart, Bach eller Beethoven men det blev Lisa Ekdahl. Avslappnande och avslappnat.

Ryggen gör sjukt ont eftersom att jag har burit omkring på en laptopväska (onödigt tung..) och en vanlig väska med böcker, paraply och annat tungt i. Köpte tillslut en ryggsäck på Accent.

Den är varken fin eller ful, den är tråkig men praktisk. Men jag hittade verkligen ingen annan, tyvärr.




Jag hade jättemycket kläder på mig idag.. Linne, kofta, skinnjacka, och halsduk på överkroppen.. Mycket varmt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att du hittade en ryggsäck! :) Ska också köpa en så att man slipper få trasiga axlar när man blir äldre.

2008-09-01 @ 17:49:45
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/
Postat av: du-vet-vem

Men herpes då? =( han är väl ändå söööööötisötast?

vi ska pimpa din rygga deadly läcker, skaru se, va. så JÄVLA bra!

2008-09-01 @ 18:31:09
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0