Bara måndag

Tidigare idag kände jag att jag bara behövde sätta mig ner och skriva av mig lite här.
Nu vet jag inte riktigt hur jag känner angående det, jag är nämligen helt sjukt trött.
Att jag går och lägger mig sent har jag sagt förut, men nu börjar det bli helt sjukt, jag sover liksom 5 timmar om natten..

Det fungerar inte. Jag orkar inte med skolan och när jag kommer hem från skolan är jag helt.. död.

Helgen har varit en berg- och dalbana i allra högsta grad och detaljer är onödigt att gå in på.
Skolfotot idag blev i alla fall bra. Jag är så emot sådant här med att se så jävla söt ut och pluta med läpparna och se oskyldig ut på bilder så min rebelliska sida tog ut sin rätt idag och jag grimaserade på alla tre bilder som fotografen tog.

Känns bra att kunna vara oseriös även fast jag vet att alla Södertäljes gymnasieskolor finns med i katalogen som utkommer senare.

För vem fan bryr sig egentligen.

Imorgon har vi ett datorkunskapsprov. Hela datorkunskap A-kursen har redan blivit stämplad "ONÖDIG" av mig så provet känns fan som ett hån. Tabbar, sidfötter och tabeller.
Värdelöst om du frågar mig. Sådant kan man väl lära sig själv?

Just det, VG- på matteprovet. Känns skönt att jag inte kuggade.

Måste få ordning på mitt liv.
Börja träna ganska så stenhårt, äta rätt, sova rätt, plugga rätt, träna gitarr rätt, göra saker rätt.

GÖR OM, GÖR RÄTT.
Nu ska jag sova (om en timme).

God natt
Krigarskatt


Kommentarer
Postat av: jonna

men du är ju en liten fis!

2008-09-29 @ 23:02:43
URL: http://jonnajosefin.blog.se
Postat av: sorken

hahaha du är grym. jag längtar tills skolkatalogen kommer!

2008-09-30 @ 17:16:47
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: johanna

I LOVE THIS ONE!

<3

fyfan vad bra du är

2008-10-02 @ 22:47:35
URL: http://headlightdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0