Tillbakablick

Ser tillbaka på tiden då man bara var en bekräftelsesökande liten samhällsparasit utan varken egna värderingar eller åsikter.

Och så trodde man att man var bra.
Jobbigt att tänka tillbaka på sig själv som idiot.

Edit:
Och när jag ser denna text om tio år så kommer jag med allra högsta sannolikhet tänka exakt likadant om mig själv som jag är nu. Eller nu. Eller hur jag ska formulera mig. Har ni tillräcklig fantasi och kompetens för egentänkande förstår ni vad jag menar.
Annars? Varsågoda, placera er i kategorin jag just blickar tillbaka på - idioterna. Vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag tror du skulle gilla den här versionen av No Woman No Cry, men jag vet inte: http://www.youtube.com/watch?v=51veCRLN9hc

2008-10-10 @ 19:20:35
Postat av: frrrrreeeenchy

Jag håller med dig, vilken bra formulering! Dock tror jag att man alltid är bekräftelsesökande fast man kanske inte tänker på det själv.

2008-10-11 @ 11:18:36
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0