Come together

Satte mig upp i sängen klockan 07.12 imorse. Helt skräckslagen för att jag trodde att klockan var mycket mer.
Jonna och jag hade hurtigt planerat en 7 km lång hundpromenad idag. Och jag skulle gå upp halv tio.

Men jag fortsatte att vakna fram till klockan var tjugo i tio då jag motvilligt gick upp.

Grått och vidrigt var det ute, men det var fan bara att traska på. Och nu har jag ont i käken (p.g.a. kylan) och ska snart in till Södertälje och fixa ett ID-kort.

Sedan ska jag plugga.
Efter det ska jag plugga.
Sedan, plugga.
Och till sist: Sova.


Kommentarer
Postat av: f

Men din lilla råtta, du skulle ju kanske umgås med oss ju :)

2008-10-30 @ 13:44:50
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0