Shake it, shake it, shake it

Jag är så nervös att jag skakar.
Imorgon äger det fruktade terminsuppspelet nämligen rum, och jag är osäker som fasen på noter.
Det är nog det största hindret. Jag känner att jag har bra koll på ackorden och hyffsad koll på de två låtarna jag ska spela, men noterna.. nä, där spricker det.

Terminsuppspelet går ut på att man ska spela två låtar av olika karaktär inför en jury beståendes av 3 lärare/3 skitduktiga gitarrister, spela ackord som man får på ett papper (olika nivåer), spela avista(man får noter och sen spelar man dem), och sen blir man bedömd av juryn. De sitter alltså och bedömer mig inför ögona på mig.

Sjukt läskigt.
Nej, nu vill jag inte skrämma upp mig själv mer. Ska träna. Adios.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hu, låter läskigt. Hoppas att det går bra! :)

2008-11-27 @ 19:50:33
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0