7 km

Istället för en skoldag så blev jag så fint inbjuden till en temadag som anordnades av kommunen.
Då jag är intresserad av politik och skolvärlden så var det väldigt passande att dagen handlade om pedagogiska förhållningssätt och jag blev jäkligt triggad till att öppna friskola/frigymnasium. Tro't eller ej. Men så är det.

Min framtid är alltså bestämd.
Först: rockstjärnekarriär
Sedan: politik och friskola

Det kommer att gå fint tror jag.

Jag var väldigt effektiv idag också. När temadagen var slut vid två så skyndade jag mig till skolan för att hämta läxor (rest in peace till mig själv) och halv fyra var jag hemma! Så fantastiskt!
Det som är ännu mer fantastiskt är att jag för tredje gången på några dagar (några dagar=5 dagar) sprang 7 km.
Kändes bra. Förbättrade min tid med.. 16 sekunder.. haha!

Och här, mina allra käraste läsare, kommer en fantastiskt deprimerande lista över saker som jag, Emilia, bör göra.
Håll andan.
Knip igen kisshålet.
Spänn skinkorna.
(O.s.v.)

x Hemtentor i musik (ska helst vara klara till imorgon men det är de inte..)
x Svenskauppsats, måste vara klar imorgon så jag kan börja på det  nedan..
x Fotografera bilder som ska vara till svenskauppsatsen med analog kamera. Bilderna ska vara högst genomtänkta.
x Läsa ut "How to be Good". 200 sidor kvar.
x Recensera "How to be Good". Recensionen ska vara inlämnad nästa vecka. Då förstår man att jag bör läsa ut bokfan SNART!
x Plugga inför Samhällsprovet nästa vecka
x Plugga inför Matteprovet nästa vecka
x Göra gitarrläxan tills på fredag
x Skriva ett arbete om något inom musiken på 60-talet. Ska lämnas in om 2 veckor.

Jag känner mig aningen sugen på att dö.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

varför har du annan svenska än oss? :S jag skulle inte ha gjort något uppsats eller novell eller något :S

2008-11-05 @ 19:28:12
URL: http://www.rebeccacassandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0