You think you're loving, but you don't love me.

Rätt skön dag i skolan idag, trots ett nationellt prov i matte på 100 minuter..
Pierre är så skön så att han låter oss sitta i aulan under provet, typ som på amerikansk film. Haha..!

Värsta underbara kicken idag!! Fick veta att jag var bäst bland alla tjejer i 9:an (4 klasser..) på orienteringsdagen! :D
Och jag var sjätte bäst av alla nior! :D Känns skönt.

Var ute och sprang idag igen, sprang fel som vanligt och irrade som en tok, men men, sprang gjorde jag :)
Christoffer börjar bli irriterad på att jag springer fel hela tiden så han har lovat att ta med en karta över skogen/IP imorgon så han kan visa vart jag ska springa.

Det nationella provet i matte gick förvånansvärt bra. Hatar matte och suger på det, men jag klarade ändå den sista uppgiften som var klurig. Att jag chansade på svaren på hälften av de andra talen bortser jag ifrån. Vill vara glad medan jag kan.

Hehe. Måste berätta om min fantastiska smidighet imorse. Jag skulle hoppa in i bilen för att bli skjutsad till skolan. Jag öppnade skjutdörren, och gick in i bilen. Vad jag inte märkte var att dörren studsade tillbaka och dödade min hälsena. Eller, den dog inte, men JÄÄÄÄVLIGT ont gjorde det. Strumpan + skon blev blodig, och ingen lärare fanns i personalrummet så fick stå ut med blodig fot på nationella provet. Var orolig för att denna lilla skada skulle hindra mig från att vara med på idrotten och sedan hindra mig från att springa, men icke!! Jag var med och spelade soft boll, jävligt kul faktiskt. Älskar lagsporter, att peppa andra och ge allt (FEM TOASTERS HAHA!!!!).

Nu sitter jag här och ska egentligen läsa om jävla Kina och batterier från helvetet, men skjuter fram det mot min vilja.. Det är redan tisdag idag och jag har så jävla mycket att göra. Jag kommer inte hinna.

Susann: Om tio år får ni bjuda mig på er klassträff!
Peter: Om tio år är du som mina föräldrar..
Susann: Hur är dem då?
Peter: De dansar bugg..

HAHA! Peter är en skön jävel. Grattis till medlemskapet i "9A Brats" förresten!


Men ALLVARLIGT... Hur jävla dryg får man vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0