Warwick Avenue, stuck in my head

Jag börjar tro att jag är smått störd i huvudet..
Inatt var tredje natten som jag låg ute på altanen och stirrade upp i himlen. Såg jättefint ut med alla stjärnor.
Det såg ut som att alla stjärnor blinkade, men det kan ha vart tårar och trötthet som rörde till det lite.

Försökte formulera ett sms i en halvtimme, men gav upp. Är galet förvirrad. Och jag hatar det.

Igår var det mysigt hemma hos Jonna, gitarrspelande, räkor (!!), snack och en riktigt bra film bockades av på vår att-göra-lista.
Den heter "2 dagar i Paris" och är inte alls så fånig som den låter.
Den handlar om 35-åriga Marion (Julie Deply) och hennes pojkvän Jack (Adam Goldberg <3), tillsammans sedan två år.
Marion är från Frankrike och Jack är amerikan.
Marion tar med sig Jack till sina föräldrar i Paris och de spenderar två galna dagar där, hon visar sig ha knullat med halva stan (ursäkta.) och Jack råkar ut för diverse obehagliga grejer.
Marions pappa är konstnär och gör främst tavlor av könsorgan och sex-ställningar, vilket får Jack att känna sig lite obekväm då Marion har visat upp en väldigt privat bild på honom för hela sin familj..

Älskar att filmen kan vara töntigt romantisk ibland, att vardagliga grejer framstår som speciella och Adam Goldberg som är så fruktansvärt het i skägg.

KOLLA BRILLORNA!!! (Både Jacks och Marions) Dör.
image226

Blev även upplyst om att jag låter pryd, känns inte bra..

Kommentarer
Postat av: Jonnaaaaaaaaa

HAN ÄR EN HOTTIE HOTTIE HOOOOOT HOOOOT!

2008-05-03 @ 00:49:11
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0