Warwick avenue & Stepping stone

God dag, riddare, kungar, slavar och prinsessor!
Gårdagens valborgs-firande var jättetrevligt!
Har inte skrattat så mycket och så gott på länge, Simon och Kevins inlägg och kommentarer förgyllde kvällen!!
Vi spelade (lite..) Trivial Pursuite, men spelandet spårade ur i mysigt snack och x antal viktiga telefonsamtal.

Folk droppade av och till sist var vi bara ett fåtal kvar hemma hos Jonnisen, vi pratade distansförhållanden, skvaller och annat gott.

Måste tipsa er om Duffys (ni vet hon som sjunger "I'm begging you for mercy, why won't you release me") nya album "Rockferry"!
Särskilt låtarna i titeln på detta inlägg är skitsköna, härlig sommarmusik med en del personlighet, trots att detta är hennes första album och att det antagligen är skivbolagsnissarna som har fått bossa över vilka låtar som ska vara med på albumet..


Dessutom har jag plockat ut ackorden till "Warwick avenue" (bra Emilia! :D) så den lär ni få höra en del.. Moahaha..

Kom ihåg!
Spela in följande:
Warwick avenue
Factory
Despair in the Departure Lounge

Jag vet inte riktigt vad som händer med mig. En underbar känsla, och kan inte slita mig..

Kommentarer
Postat av: Kokaiin

Igår var bra.

2008-05-01 @ 15:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0