The Wave

Orkar tyvärr inte skriva ett långt och beskrivande inlägg om gårdagen.
Summerar:

Det var roligt
Det var äckligt

Roligt = Dansa
Äckligt = Typer som ville visa upp sitt paket genom att trycka upp snoppen i rumpan + en kille som drog upp min klänning så att mina trosor/asset syntes. Han tog i mitt hår och kommenterade mig ska också tilläggas. Hatar att alla tjejer ses som sexobjekt på The Wave.

Sista gången jag åkte dit, hörde inte riktigt hemma där längre. Känns som att jag har vuxit ifrån den fasen där man vill ha bekräftelse på att man duger genom att klä sig sparsamt och gnida sig mot killar som antagligen njuter mer av stunden än tjejen. Att sälja sig.

Idag sprang jag inte 5:an, kände att min kropp inte skulle orka det efter att ha dansat från 21-01 igår, valde en kortare sträcka. Har räknat (duktigt, duktigt) och kommit fram till att jag ändå är uppe i de 2 milen jag satte som mål för den här veckan!

Nästa vecka kommer jag nog inte hinna springa 2 mil.. Vi har så jävla mycket att göra i skolan!!
Geografiprov, geografiinlämning,  No-läxförhör, franskaprov (?), bilden, nationellt prov i matte mm... NOOOH! Har inte gjort/tränat på något av dem.


Kommentarer
Postat av: Jocke B

Det verkar som om nackdelarna övervägde fördelarna ganska rejält. Av det du har skrivit att döma verkar det ha varit en ganska skabbig "fest".
Hur orkar du springa två mil på en vecka? Jag skulle aldrig stå ut:P
Vad är det vi har för något i bilden?

2008-05-05 @ 16:04:25
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0