Sodertalje

Imorse sov jag vid matbordet när vi åt frukost, och i skolan var jag helt sjukt trött. Har inte vart så trött på jäkligt länge, sov på både läs- och planeringslektionen och på matten. Då menar jag att jag sov. Vaknade på matten en gång när Linda skrek något i mitt öra, jävligt kul, och när Pierre sa att lektionen var slut. Sen tänkte jag med de hjärnceller som faktiskt var vakna: "Är det värt att sova bort alla lektioner eller ska jag gå hem och sova, och sen plugga svenska?" Jag gjorde alternativ 2, utom att när jag kom hem så kunde jag inte somna, haha. Satt vid datorn och försökte skriva, men det gick helt sjukt segt. Ska skriva klart del 1/5 på svenskaarbetet nu, och sen ska jag lägga mig. Jäklar, klockan är redan tio. Jag måste sova mer än 5 timmar i natt, har sovit för lite sen i fredags.. (Då är det rätt logiskt att jag är så trött som jag är idag.)

En sak till: Idag var jag i Södertälje, bla. på kafé Nova, och Jonna, du kommer inte tro dina öron. Jag ringer imorn och berättar, du kommer säkerligen att bli lite chockad.

God kväll!




JUSTFAN.
Fick nu sms av Sophie där hon snackade om matteproven imorn.. Måste plugga på det också.. Det innebär ett till helvetiskt dygn med för lite sömn..


Kommentarer
Postat av: jonniss

HAHAHAHAAAAAAAA HERREGUD!!!! jag är så chockad att jag inte kan föreställa mig det. Absolut inte. Herregud. Hahahaha, herregud. När ska vi till nova nästa gång, då? haha, laddad! ps. min mobil doooooog! =( ds.

2008-05-28 @ 23:25:57
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0