Sallad

Fasen!!
Man ska äta en timme efter träning, och nu har det gått mer än en timme, och jag äter inte förns nu.
Fattar inte varför jag inte bara ÄTER efter jag tränat?
Har nästan slutat vara hungrig.

DÄR åt jag upp min sista oliv i salladen, och kvar finns trist rucola och lite isbergssallad.
Jag vet att jag bör äta mer, särsklit kolhydrater (potatis, ris och pasta) eftersom jag tränar, men att äta är jobbigt, och jag är aldrig hungrig samtidigt som resten av familjen, så att värma mat gör bara att jag skjuter fram det hela..

Nej, nu har jag ätit lite sallad och ska ta ett äpple, får se vad det bjuds på hemma hos pappa eftersom vi får besök av Elias, Miranda, Quanya, Hugo, Åsa och Max.

Känner för att deppa men idag vill jag vara glad. Så det ska jag vara.
Har kommit på att jag är jättebra på att skriva onödiga inlägg, men kommer nu på varför: Jag vill skriva av mig. Och det är därför jag har en blogg. Hatar att skriva dagbok, vill ha andra människors synpunkter, och i en dagbok är det ju ingen mer än jag som läser..

Spellista för duscha-klä-mig-och-sminka-mig:

Warwick Avenue - Duffy
D is for Dangerous - Arctic Monkeys
Old yellow Bricks - Arctic Monkeys
Back from the Dead - Babyshambles
La Belle et La Bête - Babyshambles
Flourescent Adolescent - Arctic Monkeys
Stepping stone - Duffy
Mardy Bum - Arctic Monkeys
I'm yours - Jason Mraz (världens töntigaste och gulligaste låt.)
Growin' up - Bruce Springsteen & The E Street Band
Bang Bang You're Dead - Dirty Pretty Things

Trött... KAFFE! :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra inlägg! :)

2008-05-02 @ 17:47:15
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0