radiohead

Jag är fruktansvärt trött.. Det är inte så jättekonstigt, gick och lade mig 00:30 igår (idag), fast det gör jag ju nästan varje dag så min kropp borde inte vara extra trött idag??

Jag har verkligen ingen energi kvar till skolarbete, så ska vara rebellisk (Jonnas och mitt favoritläge, haha) och SOVA! Det enda jag har energi till är att prata med Alexander, känns som länge sen sist.

Radiohead spelas konstant nu och det är underbart..
Ett jäkligt konstigt sammanträffande:
Igår lyssnade jag på "15 step" jättemycket..
Idag hade vi Andreas som vikarie, och jag satt längst bak i klassrummet när jag hörde något ljud (blandat med klassrumspladder) från hans laptop och går dit för att se om det inte är 15 step med Radiohead som jag tyckte att det lät som, och det VAR det!

Sooova...


Kommentarer
Postat av: Olgas papps

Men... men... men... *Smack*

2008-05-20 @ 17:31:44
Postat av: Olgas papps

"Smack" är ljudet av när två läppar slabbar ner varandra, inte ljudet som uppstår när Spindelmannen ger sina fiender storspö... Så att vi slipper missförstånd.

2008-05-20 @ 17:37:37
Postat av: Olgas papps

Fyra läppar blir det visserligen, men den som orkar påpeka nåt sånt är ju bara trög.

2008-05-20 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0