Morgon, morgon

God morgon!
Igår gick jag med stolta steg för att möta 3 av mina vänner på ica, för att sedan stolt se bronsmatchen mellan Finland och Sverige, och sedan med stolta steg gå hem efter en seger, 4-0!

Vissa påstod att Sverige var för trötta, att Finland hade tur, men jag säger PURE OWNAGE.
Alla är väl trötta efter att ha spelat match dagen innan, och när det gäller en sådan här viktig match, så vet jag att kroppen tar i med extraenergi när det gäller, så att Sverige var trötta är ingen ursäkt.

Matchen i sig gick i högt tempo, och efter 2-0 så sinade mitt intresse för matchen och likaså Fridas och Sophies. Det var bara Hanna som tappert höll blicken riktad mot tv:n och såg sitt kära Tre Kronor falla.

På ica mötte vi förresten en galet gullig Christoffer, lite mindre speedad än vanligt, men ACK så söt.
Han skulle köpa läsk, och vi skulle köpa glass. Vi valde glass i 20-30 minuter i vanlig ordning..

Det var ovanligt läskigt att gå hem precis innan kl 00, vet inte varför. Konstig stämning utomhus, och jag ville verkligen prata med någon i telefon..


När jag kom hem så lyckades jag självklart klanta till det, men jag skyller på att min skrivbordsskiva är av glas. (Och nej, det gjorde inte så ont.)



Snart ska jag duscha och bege mig mot en oerhört efterlängtad vän. Jonna, såklart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för beskrivningen!
Men hur la du in allt på bloggen?

2008-05-18 @ 12:13:45
URL: http://tobleroneglass.blogg.se
Postat av: Anonym

F'låt... Har du slått dig?

2008-05-18 @ 14:25:11
Postat av: Johanna

Tusen tack! :D

2008-05-18 @ 14:52:51
URL: http://tobleroneglass.blogg.se
Postat av: Anonym

Men gud så mkt blod!! :/

2008-05-19 @ 16:13:28
URL: http://milicaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0