Je suis.. produktiv??

Kära läsare och porrsurfare!
Idag har dagen i skolan gått snabbt, men sov på sista lektionen (NO) och sov hemma. När jag vaknade trodde jag att det var tisdag morgon, kändes lite halvkul.
Hade planerat att springa efter skolan (och plugga), men eftersom att jag somnade så har inget av de sistnämda avklarats.

Så därför, kära läsere + porrsurfare, ska jag nu snöra på mig löparskorna och ge mig ut i spåret.
Efter det är det engelskarecension som gäller.

Och just det! Min "lilla" arbetsplan som jag publicerade här i bloggen tidigare är inte den fullständiga versionen;
Jag har glömt att skriva "samhällskunskapskomplettering" och "fysikkomplettering". Kul, va?

Är förresten jäävligt besviken på mig själv för att jag fick VG på Ashton-arbetet.
Utan att tycka synd om mig själv, så kan jag tycka att lärarna bedömer fel och det verkar som att vissa av dem har något emot mig..

Jag citerar Susanne, vår svenskalärare: "Anledningen till att du inte fick MVG på Nationella Proven i svenska var att du inte hade skrivit varför lärarna tyckte illa om dig när du gick på lågstadiet i din uppsats"

1. Jag hade skrivit (citerar mig själv): "..lärarna hade nog svårt att hantera att jag alltid sa vad jag tyckte, och därför reagerade de på det här sättet.."
2. Hur FAN ska jag veta varför folk ogillar mig? Sjukt jävla krav, och en liten jävla detalj som jag missat, sinkar HELA jävla nationella provet i svenska. TACK SOM FAN, SUSANNE.

Är frustrerad och arg på mig själv. Måste akta så att inte rakhyveln åker fram.
Hur jag än kämpar och gör mitt allra bästa - så når jag inte MVG. Förut, när jag inte ansträngde mig så fick jag MVG. Vad fan gör jag fel? Vad har jag gjort? Är det någon i 6:an som har påstått att jag kallat henne för hora nu igen? Är de därför lärarna totalignorerar allt mitt slit? Svara mig någon.
FUCK! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0