Heavy legs

Har filat på en engelskarecension hela eftermiddagen, och klockan åtta tog jag mig tid att springa.
Eftersom att jag sprang 5 km igår så var jag berädd på att jag kanske inte skulle orka 5 km idag igen, och jag hade rätt.
Mina ben var tunga och andningen var oregelbunden så jag vek av på 3:an efter en stund, 3 km fick räcka.
Tyvärr kände jag av en gammal skada i högra vristen som jag trodde hade gått bort, men ack, det är endast mitt välutvecklade önsketänkande och min naiva hjärna som tror att mina småskador förblir permanent borta. Smart, Emilia.

Imorgon åker vi till Stockholm med klassen, vin- & spritmuseumet är målet. Tycker att det är tragiskt och frustrerande att vuxna människor idiotförklarar femton- och sextonåringar när de predikar om att "det är farligt att dricka" och "åk aldrig med en alkoholpåverkad bilförare".

Vi är inte dumma i huvudet. Vi är inte 6 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är det tråkigt!

Jag och min faster ska till visegrad i år.. om du vet när så kan vi ju träffas och ta en drink eller två.. hhhaha! :)

PUSS

2008-05-14 @ 09:48:57
URL: http://milicaa.blogspot.com
Postat av: Jocke B

Ja håller med om det där sista. Räcker det inte med dom där knark/drog-lägrena vi åker på varje år? Budskapet börjar liksom gå in efter att ha hört det så många gånger.

2008-05-14 @ 16:05:01
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0