Grabbsen

Ben och Jerry, glass som kostar mycket men som är ACK ACK ACK så god..
Sitter och mumsar på en nu, in fact! Phish Food heter den, och det är min självklara favorit.

Idag var jag hos syon och sa: "Jag kanske vill byta till bild&form.."
En minut senare var tre år av min framtid totalt förändrade.

Jag är nu (precis som Johanna, Jonna och Emil) en Bild- & formelev to-be.

Känns betryggande att veta att människor man tycker om kommer att finnas där i tre år (till) av ens liv. Skönt.
Nu måste jag fortsätta med min bild som jag gör till antagninsprovet!
Adios, amigos!

Otroligt varmt på min altan idag med tjejerna, förresten..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varmt välkommen i "bildgänget"!!! xD Känns det rätt att välja om till bild så är det rätt!

2008-05-09 @ 21:22:57
URL: http://tobleroneglass.blogg.se
Postat av: Johanna

P.s. Har Jonna bestämt sig för Bild&form, eller funderar hon fortfarande?

2008-05-09 @ 21:24:07
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0