dämpad och lam

Idag har jag varit som en vägg. Det har varit svårt att nå mig, och jag har inte haft något att nå ut med.
Har lyssnat på musik (Babyshambles mest) hela dagen och varit osocial mot mina vänner. Jag har tänkt, klottrat prickar på ett papper och gått hem tidigt från skolan för att jag kände att "här får jag ändå inget gjort." Väl hemma gick jag och köpte nya tuschpennor och spelade gura.

Känner mig jäkligt kall och borta. Vet inte riktigt var jag kan placera mitt mående, men udda är det.
Har jättesvårt att komma igång med allt jag har att göra i skolväg, men göras måste det, så får tvinga min uppmärksamhet, som just  nu riktas till detta inlägg, till en bokrecension på engelska.

Snart kommer det förresten upp en ny film på youtube..
Nej! Det blir flera stycken faktiskt! I'll let you know.

Kommentarer
Postat av: Jocke B

:( Jag kände ungefär likadant idag, men ändå tvärtom. När jag blir trött blir jag typ översocial och pratar för mycket istället för tvärtom:/
Vad har du läst för bok på engelska? Var den bra? Den boken jag läser är jättejobbig. Lycka till med recensionen förrästen.

2008-05-15 @ 16:25:06
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0