D is for Dangerous

Ahhhh.. Har varit ute och sprungit, och TRO DET ELLER EJ (tro helst.); JAG HITTADE 5:AN!
Okej, jag hittade hela 5:an, utom slutet. Kom ut mot vägen, och kände igen mig, lerigt som fasen var det, och jag vet att man typ ska svänga av så att man kommer upp där man började (eller?) men istället fortsatte jag framåt (fråga inte varför) och sprang nästan hela 3,4:an. Nu är jag svettigast i Sverige och ska ta mig en dusch.
Måste skynda hem till pappa sen också, får se om jag får skjuts dit av mamma.

Summan av kardemumman (det fulaste uttrycket ever) är väl att jag har sprungit 6-7 km idag, och att jag sammanlagt har sprungit 1,6(-7) mil den här veckan. Satsar på 5 km till på söndag.

Det som ger mig en gnutta ångest är att ALLA mina skolböcker är i skolan, så kan inte plugga. Stressssss.... Usch.
Att jag ska på Stockholm Belly Dance Festival ikväll får mig dock att tänka härligare tankar. Synd bara att det är totalförbjudet att filma/fota, vågar inte ta med kameran och riskera att bli av med den..

In i duschen ska jag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Jo, livet går väl vidare, men det är ändå lite sorgligt:'(
Vad bra att du hittade spåret till sist;)

2008-05-02 @ 14:38:12
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se
Postat av: Jonna

Emilja, du gör mig lite orolig, hurrudu.

2008-05-03 @ 00:51:59
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0