Braaa!

Så himla bra dag idag! :D
Har skrattat som en tok och solen har bländat oss på soldäcket..
Frida har utropat underbara "jaaAAA" i falsett, Emil har tatuerat mig (börjar vänja mig vid att ha en massa mönster på underarmen..), Peter har taggat mig med "SNIPER" på armen, Frida har målat en kanin inkl. morot och en abstrakt kanin, och jag själv har knåpat ihop något på min arm. Känner mig fett cooool ska ni veta.

Jag har lyssnat på musik på iPoden hela dagen, vi har legat uppe på gräsplan och låtit oss blåsas pigga och glada av vinden, jag har legat på Sophies rumpa (mjuk och gosig.. mmm..), Frida har legat på Sophies rumpa, Wille har hoppat upp på Andrés axlar (JEEEEZ!!), Wille och André har gjort volter, Christoffer har bara varit den underbara Christoffer han är, Peter har gått och samlat "BEVISMATERIAL MOT DIG, EMILIA!!!" hela dagen, och Frida har varit så JÄVLA underbart flummig.

En underbar dag, och jag har säkert glömt en massa roliga detaljer som jag tänkte att jag skulle dela med mig av i bloggen, men ni får låta fantasin flöda så kan ni säkert föreställa er hur jävla kul vi har haft..

OCH EMMA OCH JOHAN FICK EN DOTTER IGÅR. Herregud.. Kunde inte sluta le.. GRATTISGRATTISGRATTIS! Och grattis till Paul som blev storebror :D


3 låtar som jag lyssnat på mycket idag:
The Funeral - Band of Horses
Harvest - Opeth
Cigarette smoker Fiona - Arctic Monkeys

Idag gäller det att plugga stjärten av sig. No-förhöret gick bra, men fick "bara" VG+ på nationella proven i svenska. FUCK. Är grymt besviken på mig själv för det..

Kommentarer
Postat av: Jonna

neeeeeeeej!! eller dryga må de kanske vara. Men det klär dem så underbart! Hela deras attityd är som kommen från himmelen! Så frigjord och härlig. Man blir vimmelkantig.

2008-05-07 @ 16:18:54
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Jocke B

Ni verkar ha haft det trevligt på skolan idag:) Hade ni vikarie på engelskan eller håltimme?

2008-05-07 @ 18:29:16
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se
Postat av: Jennifer.

"bara VG+.

Ja, det är ju VERKLIGEN 'bara', Emiiia. ;o

2008-05-07 @ 22:18:39
URL: http://j3mpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0