Arbetsplan

God förmiddag, kära läsare!
Igår tillbringade jag hela dagen i Västmanland för att hjälpa min mormor och morfar att flytta.
Man kan bara konstatera att efter att ha bott i samma hus i 34 år så finns en del grejer att flytta över.
Det som är kruxet i det hela är att de flyttade från ett hus till en lägenhet, och de har inte flyttat på 34 år, så de hade obviously glömt att man måste packa allt innan man börjar flytta.. Suck.. Mycket påfrestande dag, och jag kände att jag inte borde vara där utan vara hemma och plugga.

Plugga är precis vad jag ska göra NU, och härmed delar jag med mig av den sjuka jäkla listan över vad jag har att göra innan sommarlovet (det mesta ska vara klart inom två veckor så att lärarna har tid att bedöma och betygsätta..).
  • Geografiarbete om Kina 
  • Arbetsprover till Bild&Form
  • Uppsats om Andy Warhol
  • Göra en bild till utställningen
  • Göra en presentation om sig själv på franska (för VG och MVG ska man berätta om framtidsplaner och tidigare delar av ens liv utöver en presentation i presens..)
  • Läsa Nässlorna Blomma och skriva en recension
  • Göra ett svenskaarbete om svenska arbetarförfattare
  • Förbereda mig inför franskaprovet den 22/5
  • Förbereda mig inför ett praktiskt NO-prov
  • Skriva en recension på en engelsk bok (på engelska såklart.)
  • Förbereda en muntlig redovisning av något man tycker om på engelska
  • Leda en idrottslektion

Jag känner mig oerhört körd.


Kommentarer
Postat av: Jocke B

Åh nej, jag har inte ens börjat läsa en engelskabok (panik!) ja får ta någon kort å intensivläsa:/
Vad är det där för uppsats om Andy Warhol? Är det något jag bör känna till till skolarbete?

2008-05-11 @ 12:39:10
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se
Postat av: jooooooooooonna

åååh din stackars människa!!!!

2008-05-11 @ 14:17:24
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Johanna

Stackars, stackars dej! Hoppas du hinner!

2008-05-11 @ 22:20:24
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0