All along the Watchtower..

.. spelas just nu och jag älskar det.

Tänkte bara upplysa om att lunchen idag var fantastisk!
Nu sitter ni och gapar och kallsvettas, men lugn, det är inte maten som blivit bättre, det är en serie händelser som förgyllt dagens lunch som bestod av "lantbiffar" (mald häst) och potatis.

Händelserna kan sammanfattas med:
Jag slår Tessan löst i huvudet för att "det ska hända något". Tessan säger: "Emilia slog mig i huvudet"
Tessan slår mig. Jag ropar: "ÄRU DUM I PALLET?" Asgarv utbryter. Trettio gånger roligare än det låter.

Svammelsvammel.

Kommentarer
Postat av: FK (Förtroendefull bengalisK tiger)

Hahah, kan tänka mig! Det är alltid så flummigt på lunchen, är det tack vare vår (förjävliga) skolmat måtro? haha

2008-05-13 @ 15:51:29
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0