Abstinens

Jag skakar med benet och trummar med fingrarna.
Vill ut och springa, men måste vänta till imorgon.

Ikväll hålls en av Sveriges största fjortisfester, och jag ska dit!
Inte för att trycka upp rumpan mot någon testosteronstinn 14-åring utan för att dansa!
Vet ännu inte vad jag ska ha på mig.
Många har en tendens att klä sig i trosor och ett linne som visar mer än man vill se, men så är inte fallet hos mig.
Jag är som sagt där för att dansa och inte för att sälja mig.
Att Alex Moreno är en söt jävel gör inte kvällen sämre..
Synd att H inte följer med..

image227
Alex Moreno

HAHA! Ännu en som heter Alexander..

Stockholm Belly Dance Festival var skitbra igår!
Man fick inte filma, men jag har aldrig varit så mycket för att följa regler, filmer kommer kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: frenchy fries

Jag håller med dig om festen, jag går enbart för att dansa och ha kul!
Hahah varför heter alla Alexander? :S

2008-05-03 @ 14:09:22
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0