kan inte..

Kan inte hålla fingrarna i styr, måste skriva ett till inlägg ikväll.

Känner ni igen er i följande, snälla, ge respons genom en kommentar eller ett gott råd;

Du gör allt du kan. Du försöker förmedla något. Du visar så tydligt du kan vad du vill.

Du får inget svar. Du får dubbla signaler. Du lämnas ovetande. Du blir osäker.

Gjorde jag rätt? Gjorde jag fel? Var jag si? Var jag så? Vad tycker personen i fråga om mig? Har jag klantat till det?

Ditt självförtroende börjar sjunka. Du letar fel på dig själv. Du hittar fler fel på dig själv, än vad du letade efter. Du
börjar tycka synd om dig själv.

Du märker att du gör det och skäms. Du är fast. Det enda som kan lösa upp
proppen du har fastnat i, är respons och gensvar av den andra parten.

Well, har försökt förklara och vill ha hjälp. Jag är självständig, men inte fullt ut.
Alexander, vi får gräva ner oss i självömkan, du och jag.

image135



Dagens roligaste grej:
Sophie och jag diskuterar husdjur. Vi stirrar på hennes kanin som dricker vatten i sin ostädade bur.
Sophie utbrister: "Alltså, de dör ju aldrig!?!?!"
Japp, vi är trötta på husdjur.

Kommentarer
Postat av: jonna

uh... när man lämnar ut en liten bit av sig själv och får konstig respons är ett helvete. Men som min syster sa till mig förut, så måste man våga ge och förlora för att komma framåt och få det lite skoj. Om det går åt helvete, så gör det ändå ingenting. Nu blev det mumligt här känner jag. Bäst jag slutar. PIUSSSS JAG SAKNAR DIG

2008-03-08 @ 23:41:44
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0