empty

jag känner mig tom! har liksom inget att berätta om.
Kan berätta en god nyhet! Idag hämtade vi hem guran!
Kan berätta tre dåliga "nyheter": inga gäster idag, mitt finger har inte slutat göra ont och vädret är obeskrivligt dåligt.

Nä, nu ska jag inte tynga er mer. Vill snacka med den sköne ninjan/smålänningen! Men han har är osocial idag (vet hur det känns, bro.) idag så får snacka med honom en annan dag.

Nu ska jag äta kyckling som mamma lagat. Ser vidrig ut. Juste! BRA NYHET! Tjejerna kommer över senare för att tillsammans kunna dissa melodifestivalen och hylla Björn Gustavssons sköna stil. Ha det bra. Eller bättre än mig i alla fall.

Uppdaterar er senare om hur kycklingen smakade.

Kommentarer
Postat av: yazmina

svar;
nej självklart ska alla få klä sig hur de vill utan att bli våldtagna! men sen samtidigt ska de inte bli ledsna om de får ett "hor-rykte", för det startar ryktet själva!

2008-03-01 @ 23:37:42
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Cassie

Svar: Det har du så rätt i ;)alltid lika klockren

2008-03-02 @ 00:01:07
URL: http://cassiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0