Slut.

En sådan fulländad dag! Nu lyssnar jag på "Breaking the girl" av RHCP, skön kvällsmusik.
Jag hann med alla planer! Sydde upp min klänning, sprang, fixade mig, studentskivan, musikalen, snack med Jonna och Frida och deras ursköna familj/släkt och nu slappar jag här framför datorn och i mitt huvud snurrar femhundra idéer om shorts jag ska trycka motiv på, linnen jag ska sy dit motiv på, tygväskor jag ska skapa, foton jag ska fota, bakgrunder jag kan använda, bilder jag kan måla.. Ni fattar. Jag är inne i mitt kreativitets-esse helt enkelt. (Det fick bli bindestreck så att man inte skulle bli så förvirrad av alla S och E.)

Problemet är: Jag är för trött för att få något gjort, dessutom hittar jag inte vår låda med tyger i.. Hade ju VÄRSTA idén.. Fasen.

Musikalen var helt fantastisk. Blev alldeles rörd. Studentskivan var idyllisk! Solen sken, vi blev bjudna på härlig plockmat och en glad student rökte cigarr och skulle senare ut och festa. All lycka till Julius (studenten) som flyttar till Värmland och pluggar på "musikhögskola" i ett år, lär inte se honom förns han kommer tillbaka.. =/

Nej hörrni, nu ska jag ta bort mascaran och lägga mig ELLER rita ELLER sy ELLER skriva. Ödet avgör.

Kommentarer
Postat av: Jonna ponna päronpaj

SKAPA SKAPA SKAPA!!!

2008-06-06 @ 01:35:15
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0