Sista riktiga skoldagen.

Det känns fantastiskt!
Jag gick hem efter lunch och dansträning i idrottshallen för att sy upp en klänning som jag ska ha senare idag på Julius studentskiva och Jonnas klass Greaseföreställning! Klänningen blev bra.
För att göra dagen riktigt fulländad funderar jag på om jag ska springa innan jag hoppar in i duschen och börjar fixa mig.. Det enda som egentligen försvårar springandet och ett självklart "Ja" är att det är så förbaskat varmt ute!
Det är i och för sig underbart, men inte fullt så underbart i de brantaste backarna, eller när man sprungit 4,8 km och har 200 jäkla meter kvar.. Puh.. Får se hur det blir. VILL!

Som sagt så är det (ev. springa), Julius studentskiva och Friskolans greaseuppvisning som ligger inplanerat på dagens schema, hoppas allt går som planerat!

Ha en himla bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Ha en himla bra dag du med;)

Det var kul att dansa:P Jag brukar tycka att det är de sista 100-200 meterna som är skönast att springa. Då är det bara att ge precis allt och sedan pusta ut:) Idag är jag nog dock en aning för förkyld för att gå ut och springa och vädret är ju som sagt inte det optimala för löpning heller.

Ha det kul på Greaseföreställningen och studentfesten.

2008-06-05 @ 15:24:42
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0