She's just one in 24

Nu ska jag plugga. Och jag ska börja i tid. Alla andra dagar så har det vart så att jag sätter mig vid datorn och gör helt andra grejer än jag borde!
Kvällens mål: Plugga kärnfysik och skriva en recension på Nässlorna blomma.
Morgondagens plugg-mål: Skriva en engelskauppsats om Arctic Monkeys eller något annat jag gillar. Alexander eller guran kan man ju också skriva om under den kategorin.

Idag har varit som en lättnadens dag. Jag fick veta att jag inte kommer att sänka mig i något av de fyra NO-ämnena och i idrotten, håller kvar mitt MVG i det! :D

Dagens bästa/mest lyssnade låtar: The age of the Understatement (Last shadow puppets) och No Buses (Arctic Monkeys).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0