Paj..

Jag är sugen på blåbärspaj och ett glas kall mjölk.
Vi har ingen blåbärspaj. Och jag orkar inte baka..

Imorgon ska jag köpa en klänning till avslutningsfesten! Och sandaler! Och textilfärg!

Idag har jag varit med om det mest irriterande på LÄNGE. En hemsk pinsamhet på msn, och det var inte jag som var pinsam, nejnej. Hoppas personen skäms rejält, för det borde den. Jag kan berätta mer detaljerat för den som undrar.

Nej, nu ska jag ta mig en macka eller något annat ätbart och sova!

Hittade en GALET gammal bild, april 2006 tror jag. Vill påpeka: En gång i tiden sminkade jag mig heelt galet, haha! :D
Jag var lite skillad back then.


Kommentarer
Postat av: jonnisss

jag vill veta!

2008-06-07 @ 00:34:46
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Jocke B

Jag vill ju också veta..., men å andra sidan så kan jag då verka som väldigt nyfiken vilket i sin tur väcker två ny frågor: Är det bra eller dåligt att vara nyfiken? Och om det är bra att vara nyfiken, vart går då skillnaden mellan att vara just nyfiken ooch att lägga näsan i blöt? Livet är mycket krångligt ibland:S

Det är väldigt gott med blåbärspaj:) Jag såg blåbärspaj så sent som igår på en restaurang, men köpte dock ingen:/ Nu ångrar jag mig något, men å andra sidan så kan man ju alltid baka pajen någon gång när man har tid och ork.

2008-06-07 @ 19:08:59
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/
Postat av: Jennifer.

Jätte fin bild! :)

2008-06-09 @ 18:32:48
URL: http://j3mpas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0