Macka med gurka och salami på

Japp, här sitter jag och äter macka. Inte så väldigt gott då jag inte tycker om ljust bröd, och det var tyvärr det enda alternativet att välja mellan.

Imorgon åker jag för att träffa farfar, faster, kusiner och vänner i Serbien. Vi flyger från Arlanda klockan 10.00 imorgon, och vi ska vara där två timmar innan departure, vi måste alltså lämna huset klockan 6 och vakna klockan 5. När vi har varit i Serbien i ett par-tre dagar så reser vi vidare i hyrbil mot Bosnien för att träffa fler bekanta och besläktade. Trevligt!

Känns dock sorgligt att jag inte får träffa mamma eller mina vänner på två veckor..

Ha det bra här hemma! I Serbien ska det tydligen vara 30 grader och stekande sol. Ahhhhhhh.. ; )

P.s. Jonna din korvskit. Ringer och gör mig avundsjuk med Manu Chao-musik LIVE! Lät fantastiskt.
D.s.




Belgrad

Kommentarer
Postat av: jonnaaa

åååh fatta vilken höftsvingande det var på manu chao! =D var ju tvungen att få ha en liten del av dig där! saknar dig...!

2008-07-01 @ 19:49:53
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0