Grillpaaarrrty!

Ahh, har just avrundat grillningen som ägde rum hemma hos mig och anordnades av Hankiboy och mig. Mycket trevligt!
Vi grillade grillspett, åt pastasallad, kladdkaka och drack mumsig saft mm. Det blev musik, snack om klasskamrater och Peter höll ett tacktal. Han är underbar! Fan vad jag har skrattat ikväll, och det var roligt att även Jennikatt (Emils görl) kom förbi och umgicks ett tag!

Senare blev det youtubeklipp, mer musik och MYS!
(Youtubeklipp, sök: Snake child och Leifi!!)

Nu är jag helt slut och främmande tankar vandrar genom mitt huvud, kommer inte fram till något, måste utforska.

Imorgon är det skolavslutning och det är inte det minsta underbart. Jag gråter. Usch. Jag vill inte. Rädda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0