1, 2, 3, 4, 5, 6..

Jag sitter och räknar myggbetten från igår och kommer fram till.. 8 stycken!
Fyfaan! Jag hatar myggbett och är känslig för dem också, börjar jag klia så är snart en yta 10 ggr större än myggbettet rött och snyggt svullet. Jag hade på mig tjocka strumpbyxor och myggavskräckande salva, men det hjälpte inte ett skit.

Det värsta är inte på dagen, då kan man kontrollera sig själv och hejda sig från kliandet, det värsta är om nätterna när man river upp myggbetten så det blöder.. Skitkul.

Kvällen var i alla fall lyckad. Här är ett par bilder från Udden:

                                   

Och nej, jag var inte (som Moa trodde) påverkad av alkohol eftersom jag inte dricker.
Och ja, de flesta fotona är oseriösa, men härliga :)

Kommentarer
Postat av: jonnaaaaaaaaaaa

gud vad mysigt! =D myggorna gillar inte mig, mohahaha! eller iallafall inte mina ben, men halsen avgudar dem tydligen. och din stackare, du blir ju så jävlans känslig!

2008-06-01 @ 20:02:42
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0