No surrender, no retreat!!



Rafting - det absolut vackraste jag upplevt. Helt otroliga vattenfall.. Badade i ett vars vatten var 6 grader. Jag rekommenderar rafting/forsränning, jag kommer absolut göra om det nästa år. Ojojoj.. Har inte riktigt insett upplevelsens innerliga underbarhet än.
(bilden föreställer inte oss, vi åkte dock på samma flod, Tara, som de.)

Klicka!! (film)

Denna fantastiska forsränning som tog tre timmar (ca 20 km rafting) upplevdes igår (torsdag).
Det var en överraskningsgrej av pappa. Vi åkte från Visegrad klockan 7 och kom hem klockan 17. Obeskrivlig upplevelse..

(P.s, i slutet av filmen ser man lite klipp från olika vattenfall m.m., och i det vattenfall där folk badade/hoppade, badade även jag!! Fantastiskt och svinkallt, men vad fan gör det!?)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh fan vad häftigt!!

2008-07-05 @ 11:31:21
URL: http://mangosorbet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt! Det måste verkligen ha varit en upplevelse! :)

2008-07-05 @ 19:04:19
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0