söndagstrött

Idag var det meningen att jag skulle åka in till Stockholm och byta en tröja som jag har fått i julklapp, men det blev inte så, mamma åker in på fredag och byter den istället! Yez!

Idag har jag städat och dammsugit hemma, det går fort och effektivt när jag väl kommer igång.

Jag märker att mitt behov av att flytta hemifrån och få bestämma själv växer och växer.
Känns som att jag vill inreda mitt eget hem, vara självständig, bestämma över mig själv och leva livet som jag själv väljer. För just nu.. nä jag kan inte förklara här. plus att min lilebror typ misshandlade mig nyss. precis exakt nu så klappade han till mig i huvet och han boxade mig i magen så det är inte så skönt.

jag vill bort härifrån. jag är fan rädd ju.

just nu står han och hotar mig att han ska slå mig och en spottloska ligger på tangentbordet, den var menad att hamna på mig. och nu kom han in med en vass kniv i vardagsrummet men som tur va så är mamma här. han kastade den mot mig men den fastnase med eggen i golvet. han håller på att bli galen.

ta mig här ifrån.

p.s. vem städar bort spottet från tangentbordet? d.s.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fyfan. Tro mig. Jag vet hur det där känns. Jag och Frida var inte lika fysiskt aggressiva, men det är lika hemskt psykiskt. Som tur är, så är vi ju värsta bundisar nu! Nu är hon vääärldens bästa syrra för mig :) Hoppas det löser sig för dig också...

2008-01-06 @ 20:05:02
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Anne

Emilia , jag vet att det är lätt att säga : det löser sig ska du nog se , men jag hoppas verkligen det . Min bror och jag hade en period när vi näst intill hatade varran , det var inte kul , men det gick över och nu är vi snälla mot varran och bråkar knappt.Jag hoppas att det går över med din bror också
.

2008-01-06 @ 21:09:00
Postat av: emilia

I like your name :) ;-D

2008-01-07 @ 00:26:33
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se
Postat av: josephine

skrämmande lik min lillebror för ett par år sen, men nu har det blivit en miljon gånger bättre

2008-01-07 @ 22:20:51
URL: http://josieintheskywithdiamonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0