sodertalje

Yes, trevlig dag, utom tråkiga lektioner...
men det finns i och för sig inte några lektioner som är jättekul..

men men,
JONNA, JAG VAR PÅ NOVA IDAG MED CREWET, och vi såg DEN NÄRGÅNGNA KILLEN! HAHAH
Han sa att han inte hade haft inflyttningsfest ännu och att han skulle meddela mig om när det var (HAHAHA!) Han bodde på bondegatan 2 tydligen (det skulle kunna ha vart på landet som vi trodde/ville, men det var tydligen i stan..)

Han va jättegullig! (som omväxling..)

Jonnisen, hang out someday? :  )

Shit, måste plugga matte.. om jag orkar...
*Känner hur en våg av lathet fyller mig*


Kommentarer
Postat av: du vet nog vem

AAAAAAAAAAAAAH TONÅRSGÖKET!!!!!! SKOJAR DU???? VAR HAN NORMAL???? näjmen vilken tur att inflyttningsfesten inte har ägt rum ändå, den får man ju inte missa? where the fuck is bondegatan?
haha ja vi måste verkligen hanga out och kanske fika lite, hehe...

2008-01-15 @ 22:43:45
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0