sjuk

sitter och förundras över hur duktiga människor kan vara på Guitar hero.
sök bara på "GH expert" och "cliffs of dover, eller santana black magic woman så får ni se.

ingen bakset för mig idag. faaan!
imorn ska jag låna "musikens nycklar "i hopp om att klara intagningsprovet och skriva mail till laget.
i helgen blir det bebisar och 2 (!) matcher på en dag.
Är du peppad jonnisen?

We all miss tonårsgöken.
or, at least me and Jonna.

matteprovet gick bra! Det bästa är Läraren Pierres egenkomponerade ord. Haha!


PÅ FREDAG BLIR DET ROMME FÖR HELA SLANTEN! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Min sambo spelar guitar hero expert, jag är lika impad varje gång och tänker "Nu måste han missa någon ton!" fast det gör han inte.. hmm

2008-01-23 @ 19:51:23
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: La admirateure numbre un

I'm fuuuuuuuucking loaded, hahaha... Sitter och värmer upp med att skriva på franska om Eiffeltornet. SÅ JÄVLA JOBBIGT. jag är skitdålig på franska... Jag ska på båda matcherna! kul att du också ska det :D säg till Andreas att du ska komma (eller han lär väl ringa) för han blev lite orolig för att du inte kom på träningen tror jag och försökte fixa eventuella inhoppare. JAG SAKNAR TONÅRSGÖKEN!!! men jag är fortfarande lite rädd för den där tjejen som trodde att jag skräpade ner :P du som sa att du var dålig på matte! vaad är det för lögner du spottar ur dig?? ps. vilken gullig mattelärare ni har :P ds.

2008-01-23 @ 20:08:58
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, jag ska!

2008-01-24 @ 19:28:53
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0