planer inför helgen och .. bråk?

Hej.

Även fast det är lov så känns det att det är helg imorgon.

(bara så ni vet så spottade min bror mig just i ansiktet och knäckte min arm bakåt.
juste! han boxade mig i magen och kallade mig hora också. thats how it's done hemma hos mig..
suck.)

Känns inte lika skönt med helg längre men det löser väl sig.. (?)

Min bror har lämnat tv:n på som han alltid gör (hoppas han gör så när han flyttar hemifrån också så att han inte kan betala räkningarna och blir vräkt.) och jag hör att låten "Pictures of You" av The Last Goodnight spelas.
Vad tycker ni om den? Jag tycker att den är väldigt "vanlig" i melodin, extremt dålig och upprepande text och sångaren ser jätte onaturlig och tillgjord ut i videon..

Jag är fortfarande hungrig eftersom jag med enkel matematik (det enda som passar min hjärna just nu) har räknat ut att jag endast har ätit 3 mackor utan pålägg (!?) idag. min mage kurrar.

I morgon ska vi åka till Västmanland och träffa mormor och kusinerna! Härligt!
På söndag hoppas jag (HOOOOPPPAAAAS!) att vi ska åka till Emma och Johan! Det skulle vara jättekul!

På tal om ingenting: Ibland googlar man på något, till exempel "väska från vila" (ville hitta en bild på den jag köpte idag men det fanns ingen..) och så hamnar man på någons blogg via en bild som personen lagt upp.
Sen när jag kollar datum för det sista skrivna inlägget på personens blogg så kan det hända att det går en ångest-våg genom kroppen om jag märker att inlägget är gammalt.. usch!

Jag tänkte print screena ett sådant exempel och klippa in det på Paint, men min bror har raderat paint från datorn så det går inte. Så, Ja, till alla er som undrar, jag vill döda honom.

over and out


Kommentarer
Postat av: Jelena

Va hemsk han är! :O

2008-01-06 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0