Nostalgi, fast nyligen

Åh sitter och bläddrar i mina tusentals (ordagrant) bilder som jag fotat sen i somras, och Guud vilka minnen!
Jag är glad över att  jag har med mig min tegelstenskamera vart jag än går (nästan), för bilder gör minnen så mycket levande tycker jag!
Här kommer ett par (det finns otroligt många) bilder som ger mig härliga minnen! Wii!


den 30:de oktober, hemma hos Chulia så fick vi plötsligt ett godisryck, och videorullen skulle stänga om 3 minuter, så modiga Frida ringde dit och berättade om vår situation, och de höll affären öppen FÖR VÅRAT GODIS-SUGS SKULL! THANK YOU FRIDA, AND THANKS V.RULLEN! Underbar kväll!

     
Frida och jag bjuder på den första bilden, det var i alla fall den tjugofjärde oktober och jag, Sophie och Frida skrattade bland alla underbara höstlöv.

Nu orkar jag inte ladda upp fler härliga minnesbilder, men det kommer väl då och då..

Idag har jag vart hemma och tagit det lugnt, och igår var en underbart mysig kväll, först hemma hos mig, sen hos Frida, med diskussioner och Guitar Hero 3.. Helt underbart!

 
Jag avslutar med ett par bilder på min väska som jag köpte (ni vet..) DEN ÄR BÄST!

Skola imorgon. Då gäller det..


Kommentarer
Postat av: schooonnis

hahaha vår jakt på godis var för underbar! måste fixa någon träff med basketbrudarna snart, för fan! åååååh din väska är så finfin..!

2008-01-13 @ 20:12:07
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: bengalisk jättetiger

Hahaha vilken jävla bild på oss! Men du har rätt, vi bjuder på den! det var faktiskt mysigt, den höstdagen.

2008-01-14 @ 15:53:27
URL: http://mangosorbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0