no you hang up

Just nu: Ögoninflammation (aaaj det svider i högra ögat) och snuva och hosta.
peppad inför Romme imorn? Jaa!
Idag var jag på Södertäljes gymnasiemässa som för övrigt var ganska Lame, ont om utrymme och dålig akustik i salen vilket fick det att kännas som ett mislyckat party i en skolmatsal. (ett tråkigt party)

Imorgon ska jag gå upp 05.15 så att man hinner till bussen som går 06.30!
Nej, nu ska jag gå och skölja mitt svidande öga med ljummet vatten igen :D
kuul *entusiastisk*

Just det.
Jag har blivit förbjuden av mamma att spela de två matcherna i helgen för att jag är sjuk.
HELVETE!!
Nu blir jag ledsen :(

Hejdå, ögonsköljning väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0