new years eve

Mitt nyårsfirande igår var riktigt lyckat! Kvällen startade hemma, vi åt entrecôte, potatis, kyclingfilé inrullad i bacon, paj och en härlig sallad. Mycket gott. Efter det bar det av mot tätbyggden. Järna alltså.

Måste bara snabbt berätta om min lilla bussjakt. Jag stod och väntade på bussen på busshållplatsen, och såg bussen komma. Bussen lägger i en högre växel och kör förbi. Jag börjar vinka frenetiskt eftersom jag vet att det inte går en till buss förns om två (!) timmar. Bussen bromsar in på en bro chaffisen äntligen har sett mig och jag springer efter och hoppar in.

Busschauffören mumlar något om att "det skulle vara jäkligt bra med reflex" jag låter min remsa bli stämplad och visar sen upp min blå fågelreflex som tydligt hänger på min jacka och frågar "vad är dethär då?"

När bussen åkte förbi torino så var det någon knäpp ungdom som skrek och slog till bussen med en planka eller ett slagträ av något slag. Vissa människor har fan problem.

Nog om bussen. En bild säger mer än tusen ord, och två säger ännu mer, så här kommer ALLA lyckade bilder från kvällen! Det ni! ;  )

(Kvällen firades hos Jonnisens kompis Frida, mycket trevlig person.)

(Jag hade på mig en vit silkig tunika tillsammans med en ring med en grön sten i och lila strumpbyxor.)

(om ni undrar över sugrörsbilderna så sögs det läsk ur ett sugrör som var istoppat genom en killes töjning.)

                                                 

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET.
Det kommer bli världens bästa år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA jag ser helt psykotisk ut på vartenda jävla foto! hahahahaha! Men dock ser jag jävligt lycklig ut och det väger över =D

2008-01-02 @ 01:06:17
Postat av: Jonna

ps. that was from me. ds.

2008-01-02 @ 01:06:33
Postat av: Jonnis

Fan vad kul vi hade det :D

2008-01-02 @ 01:53:24
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Anonym

KLEOPATRA!

2008-01-06 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0