msn

Jag blir så arg!
Jag försöker vara social och prata med folk, och så svarar dom och jag ser inte vad dom skriver!?
Förlåt Paul, Jonna, Frida och en del andra!
Det är The Big Bad Router som spökar.
Men när jag kommer hem till mamma (nu på fredag) så kommer msn att funka som vanligt.

JUSTE!
Imorn blir det haircut!
Samma som nu fast kortare.
Se (ful) bild.  (Frida är dock söt på denna)
image89

Nu ska jag ta ett bad i vårt badkar hos pappa.
Det första och antagligen det sista, då vi ska skaffa bubbelbadkar. YAAH YAAH YAAH! (?)
Då får du (!) jättegärna bada med mig :D
SPRALLHUMÖR!
Hejdå :D
puss
mmm
mysimysimys
mmm
ooh!
(psyk??)

Kommentarer
Postat av: frenchy fries!

Åh vad kul att du både ska klippa dig (du är visst fin på bilden!!) och skaffa bubbelbadkar! :D
får komma och bada då? haha (:

2008-01-27 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0